زیارت مجازی حرم امام حسین(ع) با آغاز ماه محرم الحرام

موسسه دیجیتالی امام حسین(ع) زیارت مجازی حرم حسینی را به مناسبت ورود خانواده امام حسین(ع) به کربلای معلی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، موسسه دیجتالی امام حسین(علیه السلام) متعلق به آستان حسینی همزمان با سالروز ورود خانواده امام حسین(علیه السلام) به کربلای معلی در دوم ماه محرم الحرام سال 61 هجری خدمت رسانی به کاربران را از طریق بخش زیارت مجازی آغاز کرد.

 

«یاسر الطالقانی» مدیر این موسسه گفت: پایگاه رسمی آستان مقدس امام حسین (علیه السلام)، بخش زیارت مجازی از حرم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را راه اندازی کرده است و همزمان با دوم محرم الحرام این بخش خدمت رسانی به دوستداران حسینی را آغاز کرد.

 

الطالقانی افزود: این خدمت فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا آزادانه از طریق موبایل یا کامپیوتر داخل حرم حسینی را زیارت کنند.

 

وی ادامه داد: کاربران باید از طریق لینک http://app.imamhussain.org/tour/index2.php وارد حرم امام حسین(علیه السلام) شوند.

 

مدیر این موسسه گفت: این خدمت به طور مداوم تصاویر را همزمان به مناسبت های دینی به روز رسانی می کند. به این ابتکار جدید آستان حسینی به زودی زیارتگاه ها، مساجد و اماکن دینی جدید نیز اضافه خواهد شد.

 

الطالقانی افزود: موسسه دیجیتالی امام حسین(علیه السلام) برای اجرای پروژه های خدمت رسانی تلاش می کند. به طوری که به انتقال اخبار آستان حسینی و دستاوردهای آن از طریق پایگاه رسمی اش اقدام می کند.

 

وی ادامه داد: این موسسه خدمت پخش مستقیم را توسعه داده است. به طوری که می توان هرجای این حرم مقدس را که دوست دارید، زیارت کنید.

کد خبر 963747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha