رسالت خبرگزاری شبستان، معرفی اصول واقعی دین به مردم است

پاک فطرت گفت: اطلاع رسانی دینی، باید با عمل کردن همراه باشد و رسالت خبرگزاری شبستان، معرفی دین به همان شکل و اصول واقعی خود به مردم است.

«علیرضا پاک فطرت» با تاکید بر وظیفه خبرنگاران و رسانه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: خبرنگاران در مهار شیوع کرونا نقش مهمی ایفا می کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لزوم اطلاع رسانی درست، چهره به چهره و ... در این زمان بیش از پیش توسط خبرنگاران احساس می شود و باعث مهار کرونا می شود.

وی اضافه کرد: مهار کرونا باعث رونق تولید نیز می شود و نمایندگان باید توجه ویژه به حمایت از خبرنگاران که اطلاع رسانی دقیق در این حوزه دارند، داشته باشند و این حمایت به ویژه در حوزه ایجاد قوانین شفاف برای فضای مجازی باید اجرا شود.

پاک فطرت تصریح کرد: نبود یک قانون مشخص در بحث فضای مجازی، عملکرد خبرنگاران را نیز زیر سئوال می برد و باید مجلس قانون شفافی در این حوزه تصویب کند.

وی افزود: متاسفانه برخی از مردم به جای دنبال کردن خبرها از رسانه های معتبر، اخبار بی اساس فضای مجازی را دنبال می کنند و ایجاد یک قانون مدون در فضای مجازی در ایفای رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی به موقع و صحیح موثر است.

این نماینده مجلس در شورای اسلامی با تاکید بر شیوه اطلاع رسانی دینی گفت: اطلاع رسانی دینی، باید با عمل کردن همراه باشد و رسالت خبرگزاری شبستان، معرفی دین به همان شکل و اصول واقعی خود به مردم است.

پاک فطرت ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) همواره بر تکمیل اخلاق های نیک تاکید داشتند و اطلاع رسانی موثر دینی به اجتماع، موجب تحقق این هدف والا می شود.

وی تاکید کرد: خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری های حوزه دینی، مسئولان را به سمت اخلاق نیک دین اسلام نیز هدایت کنند که تاثیر مهمی در جامعه دارد.

کد خبر 963756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha