۲۸ طرح‌ هفته دولت در شهرستان اردل افتتاح شد

نظری گفت: در نخستین روز از هفته دولت ۲۸ طرح عمرانی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی در شهرستان اردل با حضور جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مجید نظری» امروز (یکشنبه ۲ شهریور) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت که در شهرستان اردل برگزار شد، اظهار داشت: 262 طرح عمرانی در استان در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود که سهم شهرستان اردل 28 طرح در بخش‌های مختلف است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای مجموع طرح های هفته دولت امسال بیش از 200 میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان بیش از 13 میلیارد تومان در شهرستان اردل است.

 

به گفته وی، طرح‌های افتتاحی در این شهرستان برای 10 نفر به صورت اشتغالزایی کرده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح‌هایی که امروز به طور همزمان در شهرستان اردل افتتاح شد، اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های برقرسانی، احداث گلخانه، خانه بهداشت، مدرسه سازی و ایجاد زیرساخت‌های راه روستایی نظیر آسفالت، زیرسازی جوی و ساماندهی مسیل است.

 

نظری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 11 طرح عمرانی در شهرستان اردل همزمان با نخستین روز هفته دولت، تصریح کرد: اجرای این تعداد طرح از سوی 11 دستگاه اجرایی انجام می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل این تعداد طرح بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 

خاطرنشان می شود: دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت شهادت شهیدان باهنر و رجایی با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 

کد خبر 963850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha