۸۳ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان لاهیجان افتتاح می شود

اکبری گفت: ۸۳ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد و نه میلیون و هشتصدهزار تومان در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، همزمان با فرا رسیدن گرامیداشت هفته دولت، اعضای شورای تامین به همراه مسئولان شهرستان لاهیجان با حضور در مزار شهدای گمنام و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

 

« نورالله اکبری » ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت، گفت: در هفته دولت ۸۳ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

 
سرپرست فرمانداری لاهیجان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی و الزامات مقرر شده در افتتاح پروژه های هفته دولت، افزود: با توجه به ضرورت مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، برای مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت امسال شیوه نامه ای تدوین شده که باید رعایت شود.

 

اکبری تصریح کرد: احداث هزار و ۱۲۰ متر خط ۲۰ کیلو وات جهت پایدارسازی و تقویت برق، آبرسانی به میدان ابریشم و دانشگاه دیلمان، کارخانه برنجکوبی سرشکه، گازرسانی به صنایع ‌کارخانه چایسازی سطلسر، راه اندازی سایت جدید فاز ۸، اجرای طرح هادی، تعمیق و بازسازی آب بندان سوخته کوه، افتتاح مسکن مددجویان، سالن پلاتو، زمین فوتبال چمن مصنوعی پهمدان و روکش آسفالت راه روستایی سوستان ... ازجمله پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در این شهرستان است.

 

 

کد خبر 963917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha