برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

محمد گلی از برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «رضا محمدگلی» با اشاره به برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه جامعه فرهنگیان، دانشجویان، دانشجومعلمان و دانش آموزان در سطح استان مرکزی برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ارائه الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی هدف اصلی این جشنواره است، افزود: بابرنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در پنج محور مذکور به صورت گسترده در استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی، زیرساخت، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا، سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح از مهمترین محورهای این برنامه است، ادامه داد: این جشنواره در قالب های متنی، نماهنگ، انمیشن، موشن گرافی، نقاشی و کاریکاتور برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: علاقه مندان می توانند جهت ارسال آثار و آگاهی از توضیحات تکمیلی تا تاریخ 12 شهریورماه صرفا از طریق سامانه www.sci_cbo.irاقدام نمایند.

 

محمد گلی خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان، سازمان بسیج رسانه، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی، بسیج صداوسیما، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییو سازمان بسیج فضای مجازی برگزار می شود.

کد خبر 964112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha