اجرای طرح پویش آوای ورزش در همسایگی در جهرم

زارعیان از اجرای طرح پویش آوای ورزش در همسایگی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این طرح با استقبال خوب شهروندان جهرمی مواجه شده است.

«محمدعلی زارعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای طرح پویش آوای ورزش در همسایگی در شهرستان جهرم، گفت: این طرح بنا به دستور وزارت ورزش و جوانان در تمام استان فارس اجرا می شود.

 

دبیر هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این طرح خوشبختانه در شهرستان جهرم با استقبال خوب شهروندان همراه شده است، افزود: طرح پویش آوای ورزش در همسایگی در  مجتمع های مسکونی پارس، مهرگان، مبعث و کارکنان دولت هر هفته اجرا می شود.

 

وی نشاط، تندرستی و امید به شهروندان در روزهای کرونایی را از اهداف این طرح برشمرد و اذعان کرد: به رسم یادبود به تمام بانوان شرکت کننده در این طرح هدیه ای اعطا شده است.

 

زارعیان همچنین ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان به امر ورزش   را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت: با روی آوردن به ورزش می توان در برابر «کرونا» مقاومت کرد و نشاط و شادابی را به جامعه بخشید.

 

دبیر هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه طرح آوای ورزش در همسایگی می تواند در افزایش تحرک مردم و در نهایت سلامتی جامعه نقش موثری داشته باشد، تصریح کرد: این طرح در سایر شهرستان های استان فارس به اجرا در آمده و جهرم نیز پیشگام در اجرای آن بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح در پی تعطیلی بوستان ها و پارک ها و مراجعه کمتر مردم به باشگاه های ورزشی به اجرا در آمده است، عنوان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع های مسکونی اجرا می شود.

 

کد خبر 964114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha