هفته دولت فرصت ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم است

خادمی با بیان اینکه طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد، گفت: هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

 

استاندار لرستان اظهار داشت: از این میزان اعتبار، پروژه های عمرانی حدود ۷۵۰ میلیارد تومان و پروژه های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه را از اعتبار ذکر شده به خود اختصاص داده است است.

 

 وی با بیان اینکه در دولت اسلامی مسئولان خادمان مردم هستند، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است که عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم منعکس شود.

 

خادمی با برشمردن برخی برنامه های هفته دولت در استان، ابرازکرد:  نسبت پروژه های افتتاحی در استان به طرح های کلنگ زنی بیشتر خواهد بود و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام و اولویت دار را با پیگیری به اتمام برسانیم.

 

وی همچنین با اشاره به برخی طرح های در دست اقدام در استان لرستان، افزود: طرح تفصیلی شهر خرم آباد تکمیل و آماده است.

 

خادمی با اشاره به طرح ساماندگی پادگان «07» بیان کرد: تفاهم لازم بین ارتش و شهردای برای ساماندهی پادگان "۰۷" انجام شده است.

 

وی ادامه داد: سهم شهرداری در این تفاهم نامه برای ساماندهی خیابان انقلاب و سایر نقاط حساس شهر اختصاص پیدا خواهد کرد.

 

استاندارلرستان خاطرنشان کرد: برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک طبق تفاهم نامه ۶۹۰ میلیارد ریال را برای تخلیه پادگان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) پرداخت کردیم.

 

وی افزود: ساخت پادگان جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که ان شاالله به زودی تکمیل خواهد شد.

 

خادمی اظهار کرد: در آینده ای نزدیک هم ساماندهی اطراف قلعه تاریخی فلک الافلاک و هم تکمیل و بهره برداری ساختمان جدید پادگان را خواهیم داشت.

کد خبر 964157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha