برگزاری چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

چهارمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندار شهرستان و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی و کشاورزی درمحل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حسین کاغذلو فرماندار ورامین فرماندار شهرستان ورامین  در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت : با توجه به شرایط خاص کشور در حال حاضر راه برون رفت از مشکلات در کشور نگاه ویژه به حوزه تولید، رفع موانع و تسهیل در امور تولیدکنندگان است.


کاغذلو با ابراز خرسندی از اینکه تا به امروز در این شهرستان توفیقات خوبی بدست آورده ایم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی مشکلات به دلیل ضعف قانون ایجاد شده و شاید حل آنها بسادگی ممکن نباشد اما معتقدیم  تلاش برای حل حداقلی مشکلات، بسیار بهتر از حل نکردن آن است و حتی اگر تنها یک مشکل از دوش تولیدکننده برداشته شود، تاثیرات فراوان و مثبتی در بهبود ظرفیت تولید و میزان اشتغال خواهد گذاشت.


درادامه این جلسه میرزایی دبیر کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم با تشریح اقدامات و پیگیری مصوبات افزود: مدیران شهرستانی در حوزه کاری خود دارای اختیاراتی هستند لذا در راستای رفع موانع تولید باید از این ظرفیتها استفاده شود و انسجام و همدلی مسئولین این شهرستان در راستای رفع مشکل واحدهای تولیدی موجب اشتیاق سرمایه گذاران در شهرستان خواهد بود و باید تلاش کنیم دغدغه های صاحبان سرمایه تبدیل به بحران نشود.


 در این جلسه مشکلات 8 واحد تولیدی( در بخش صنعت و کشاورزی ) مورد بررسی قرار گرفت که مصوبات لازم در جهت رفع یا پیگیری مشکلات صادر شد.

کد خبر 964160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha