تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی

حجت الاسلام ولی پور، بر ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت های تبلیغی به علت گسترش ویروس کرونا، در ایام محرم باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

حجت الاسلام «محمد ولی پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ایام محرم فرصتی مناسب برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: در ایام محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا باید در کنار انجام فعالیت های تبلیغی مبلغان با حفظ پروتکل های بهداشتی، از تبلیغ مجازی نیز بهره مند شد.

 

وی تأکید کرد: مبلغان و روحانیت باید از ظرفیت فضای مجازی در تبیین فرهنگ حسینی و نهادینه سازی اهداف قیام عاشورا بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: از اهداف مهم قیام عاشورا احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بود و این مهم باید اولویت تبلیغی مبلغان قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: مبلغان در قالب طرح های تبلیغی مختلف در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم و در جمع هیئت های مذهبی حضور دارند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان کرد: پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان اهداف قیام عاشورا، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و فرهنگ حسینی و دشمن شناسی از جمله محورهای تبلیغی مبلغان است.

 

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: در این ایام هر مبلغ باید یک مبلغ سلامت نیز باشد و در زمینه پرداختن به مسائل بهداشتی و نهادینه سازی فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم فعالیت داشته باشند.   

کد خبر 964164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha