تشکیل دولت اسلامی نیازمند عملی شدن معیارهای اسلام در همه ارکان نظام است

دولت اسلامی جز با عملی شدن معیارهای اسلامی در تمامی ارکان نظام و همت مردم و جوانان مؤمن و انقلابی و جهادگر و همچنین توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و استعدادهای ملت ایران و تلاش در جهت رشد و بالندگی آنها میسر نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش طی بیانه ای سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را گرامی داشت.

 

متن بیانیه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت  برای ما یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و تداعی کننده روزهای پرشور خدمتگزاری های خالصانه ی بزرگ شهیدانی، همچون رجایی و باهنر است.

 

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده است که غیر از خدا هیچ نمی دیدند  و تمام هدف شان خدمت به خلق و حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 

مردم مظلوم و شریف ایران به عشق امام حسین علیه السلام و با آرمان ظلم ستیزی و ایجاد حکومتی بر مبنای اسلام حقیقی، انقلاب کردند و ما مسئولین، از این نگاه و نیت های نشأت گرفته از فرهنگ حسینی که باعث قدرت و قوت انقلاب بودند، نباید غافل بمانیم.

 

رهبر معظم انقلاب شهید سعید و رفیق خوشبخت ما، حاج قاسم سلیمانی عزیز را که نمونه ی یک پاسدار واقعی اسلام  بودند را صاحب یک مکتب می دانند؛ مکتبی که در آن عقلانیت حرف اول را می زند.

 


در مکتب حاج قاسم  دو رکن برای بقای کشور و جامعه تعریف شده است؛ اول  خدمت خالصانه به همه ی مردم اعم از آزاده، مظلوم و یا افراد مستضعفی که با وجود دیدن کوتاهی ها و کاستی های موجود و شرایط سخت اقتصادی و دشواری های فرهنگی در جامعه، همچنان پای انقلاب ایستاده اند و دیگری؛ اطلاعت از حکیم امروز اسلام  و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام، امام خامنه ای است که سالها سکان دار این انقلاب است و سردار سلیمانی عزیز، این دو را محور اصلی محاسبه در محضر خداوند متعال بیان می نماید.

 

باید تصریح کرد که یکی از ستون های تشکیل تمدن نوین اسلامی که مد نظر امامین انقلاب بوده و هست تشکیل دولت اسلامی است  و این امر مهم، مرحله ای بعد از تشکیل نظام  اسلامی و امری فراتر از آن بوده که جز با عملی شدن معیارهای اسلامی در تمامی ارکان نظام و همت مردم و جوانان مؤمن و انقلابی و جهادگر و همچنین توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و استعدادهای ملت ایران و تلاش در جهت رشد و بالندگی آنها میسر نیست.

 

ما امیدواریم که با تأسی از سبک مدیریتی و زندگی امام حسین علیه السلام و نیز پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، بتوانیم نوکران و خدمتگزاران این امتی باشیم که بر امت رسول الله برتری دارند و اعلام می داریم که تا پای جان بر آرمان خود  ایستادگی می کنیم و در این راه نیازمند دعای خیر شما هستیم.

 

در پایان ضمن گرامیداشت مجدد هفته دولت و یادآوری این جمله از امام خمینی (ره) که ارزش شهیدان رجائی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می کردند؛ یاد و خاطره این دو شهید عزیز را گرامی می داریم.

کد خبر 964211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha