بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افتتاح ۳۸ پروژه با اعتبار ۴۱۹ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «جعفر شهامت» در خصوص پروژه های قابل بهره برداری به مناسبت هفته دولت گفت: این طرح ها شامل 35 پروژه در حوزه راهداری، دو پروژه در حوزه فنی و نظارت و یک پروژه در حوزه حمل و نقل است که طی یک سال اخیر انجام شده است.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر انتقال ساخت راه های روستایی به اداره کل راهداری، افزود: 28کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد ریال و در قالب طرح ابرار آسفالت شده است.

 

 

وی بهسازی و آسفالت محورهای روستایی به طول 38.7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر194 میلیارد ریال را از پروژه های بخش راهداری نام برد و اظهارکرد: بازسازی واورهال 22 دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتباری بالغ بر 6.7میلیارد ریال، رفع 5 نقطه حادثه خیز با اعتباری بالغ بر 24.7میلیارد ریال و  اصلاح بخشی از شبکه روشنایی استان با اعتبار 18میلیارد ریال از دیگر پروژه های مهم بخش راهداری است.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در حوزه فنی و نظارت هم افزود: احداث پل عابرپیاده قارلق با اعتبار 12 میلیارد ریال و فاز دوم راهدارخانه اسدلی با اعتبار 980 میلیون ریال از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت به شمار می رود.

 

 

شهامت، بهره برداری از فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دهیاری رباط قره بیل با سرمایه گذاری دهیاری به مبلغ 35میلیارد ریال و کمک هزینه های آسفالت رمپ توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به ارزش  7.5 میلیارد ریال را به دیگر پروژه های قابل بهره برداری این نهاد در هفته دولت افزود.

 

 

کد خبر 964238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha