عملیات اجرایی احداث شبکه برق  منطقه نوبران آغاز شد

همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی احداث۳۹ کیلومتر شبکه دو مداره فشار متوسط منطقه گزل دره نوبران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد اله داد» در این مراسم که با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ساوه و مدیران ارشد صنعت برق و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: شبکه دو مداره فشار متوسط منطقه  گزل دره نوبران به طول 39 کیلومتر با مبلغی بالغ بر 110میلیارد ریال با هدف اصلاح ولتاژ منطقه آغاز شده است.

 

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي، افزود: با انجام این پروژه، معضل افت فشار برق در  ۲۶ روستا و ۷۵ حلقه چاه آب در این منطقه مرتفع  شود.

 

وی با اشاره به اینکه  تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار،احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابر از  جمله پروژه هاي قابل بهره برداري و کلنگ زنی در هفته دولت است، ادامه داد: شرکت توزیع برق استان مرکزی عهده دار خدمات رسانی به بیش از 740هزار مشترک با 21هزار کیلومتر شبکه برق و 16هزار دستگاه ترانسفورماتور است.

 

در ادامه این مراسم نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در خصوص برق رسانی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای دولتمردان نظام است تا ارتباط خود را با مردم تقویت کرده و ضمن معرفی خدمات دولت از نظرات آنها نیز برای ادامه و بهبود هر چه بیشتر امور بهره گیرند.

 

حجت الاسلام سبزی، بابیان اینکه صنعت برق استان مرکزی در راه اعتلا و آبادانی گام برمی دارد، خاطر نشان کرد: علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان و کمبود نقدینگی ،صنعت برق در راه خدمت رسانی به ملت پیشرو بوده است.

کد خبر 964250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha