تأمین گوشی هوشمند ۸۱۰۰دانش‌آموز نیازمند در دست اقدام است

حجت‌الاسلام عالیشاه با اعلام اینکه ۸ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در مازندران گوشی هوشمند ندارند، گفت: مردم نیکوکار و خیرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد#۰۱۱*۸۸۷۷*کمک‌های نقدی خود را جهت تأمین تجهیزات کمک‌آموزشی در اختیار کمیته امداد مازندران قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(3شهریور) درگفتگو با خبرنگاران با محوریت بازگشایی مدارس و تأمین هوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: برای ارائه خدمت خوب مدیران باید جهادی و انقلابی باشند، در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران فقر استان و مشکلات مددجویان را رصد کردیم و برنامه‌هایی را تدارک دیدیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران افزود:  از ۷۶ هزار خانوار در کمیته امداد، ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش امداد هستند که از این تعداد هزار و ۳۰۰ یتیم، ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب‌العلاج و ایزی لایفی، ۴ هزار نیازمند مسکن، ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو از خدمات ما بهره می‌برند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه خاطرنشان کرد: در طی دو ماه در دو مرحله ۴۰۰ جهیزیه هرکدام به مبلغ ۱۰ میلیون تومان با صرف بیش از ۶ میلیارد تومان  اهدا شد و قرار است در ۱۳ آبان حدود ۳۰۰ جهیزیه به مددجویان اهدا شود.

 

وی با اشاره به تشکیل  قرارگاه محرومیت‌زدایی در فرماندهی سپاه کربلا، گفت: در پی تشکیل این قرارگاه با توجه به اینکه ۴ هزار نیازمند مسکن در بین مددجویان داریم و هزار مورد از آن‌ها دارای زمین هستند، کلنگ زنی ساخت مسکن برای این هزار واحد را به‌زودی خواهیم داشت.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه اعلام کرد: در ساخت این ساختمان‌ها، سپاه، آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن با اعطای وام۳۰ میلیون تومانی بلاعوض، و اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی پای‌کار هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در عید قربان گذشته با اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی بیش از ۸ میلیارد تومان گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بین نیازمندان توزیع شد که نسبت به سال قبل افزایش صددرصدی داشتیم، همچنین ۷۲ هزار غذای گرم و ۷ هزار و ۲۰۰ سبد کالا بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با اشاره به ماه محرم،ابراز کرد: در این ماه اجرای طرح‌های طبخ ۷۲ دیگ غذای نذری، اطعام و احسان حسینی را با همکاری شورای زکات در استان داریم.

 

وی با اعلام اینکه ۸ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در استان گوشی هوشمند ندارند، اضافه کرد: برای تهیه گوشی و همچنین اندروید باکس متصل به تلویزیون مختص شبکه شاد به قیمت هرکدام ۵۰۰ هزار تومان درصدد هستیم از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه اظهار کرد: عزاداران حسینی که در سال‌های گذشته برای ماه محرم اطعام دهی داشتند و امسال به دلیل شیوع کرونا لغو شده می‌توانند با شماره‌گیری کد#1*011*8877*کمک‌های نقدی خود را جهت اطعام دهی نیازمندان و فقرا به نیت امام حسین(ع) در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران قرار دهند.

 

وی گفت: همچنین مردم نیکوکار و خیرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد#011*8877*کمک‌های نقدی خود جهت تأمین تجهیزات کمک‌آموزشی در اختیار کمیته امداد مازندران قرار دهند.

کد خبر 964275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha