دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین با خانواده شهید فلاح

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید محرم بخشی فلاح در بوئین زهرا دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز (سه شنبه 4 شهریور) با خانواده شهید محرم بخشی فلاح در شهرستان بوئین زهرا دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: تکریم خانواده های شهدا وظیفه همگانی بوده و در این بین مسئولان باید بیشتر به این مهم توجه داشته باشند چرا که این امر یک تکلیف دینی است.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» افزود: با همین رویکرد هم طرح سه شنبه های تکریم در اقصا نقاط کشور از جمله استان قزوین برگزار می شود که تاکنون توفیق یافته ایم با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار داشته باشیم و از نزدیک از زحمات، صبر و ایثار آنها قدردانی کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: آرامش و امنیت امروز مرهون خون شهداست و برای حفظ و استمرار این امنیت، اقتدار و آرامش باید راه شهدا را ادامه دهیم و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

 

گفتنی است شهید محرم بخشی فلاح در سن 28 سالگی در فکه توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید که پیکر این شهید در سال 1380 پس از تفحص و شناسایی به زادگاهش منتقل و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

کد خبر 964469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha