برگزاری مسابقه شعر «شاعران عاشورایی» در ایام ماه محرم

صادقی از برگزاری مسابقه شعر ویژه ماه محرم با عنوان «شاعران عاشورایی» به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در ایام ماه محرم، گفت: در این راستا برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف تدوین شده که در ایام ماه محرم به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: بخشی از این برنامه ها به صورت مسابقه انجام می شود که در پایان نیز به شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود تقدیم می شود.

 

وی از برگزاری مسابقه شعر «شاعران عاشورایی» ویژه ایام محرم خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه، باید اشعار و سروده های خود با موضوع محرم و عاشورا به صورت عکس یا فایل pdf  ارسال کنند.

 

صادقی مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را تا روز جمعه هفتم شهریور عنوان کرد و گفت: تعدادی از اشعار و سروده های ارسالی، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» از دیگر فعالیت های این کانون در ایام محرم را برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری امام حسین (ع)، عنوان کرد و گفت: این مراسم در دهه اول محرم هر شب برگزار می شود.

 

وی به محتوای برنامه های عزاداری ویژه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: روایت گری از شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه های آیین عزاداری و سوگواری دهه اول محرم است که هر شب توسط یکی از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس انجام می شود.

 

صادقی با قدردانی از همکاری اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در برگزاری برنامه های سوگواری امام حسین (ع)، از عموم اهالی مجاور مسجد برای شرکت در این مراسم با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی و استفاده از ماسک دعوت کرد.

 

کد خبر 964511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha