سه شنبه های تکریم موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان شده است

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان شده است گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های هر هفته توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در منزل خانواده های شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۴ شهریور) در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در منزل خانواده شهید «مهرداد داور نژاد» برگزار شد، گفت: سه شنبه های تکریم موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدوارم خانواده شهید هیچ گاه ما را از دعای خیر خودشان فراموش نکنند و دعای خیر خانواده شهید را همواره به همراه داشته باشیم.

 

وی افزود: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های هر هفته توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در منزل خانواده های شهدا برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «بهمن یاور نژاد» که فعال فرهنگی و خبرنگار روزنامه کیهان در شهر مسجدسلیمان از توابع استان خوزستان بوده است ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان گفت: شهید «مهرداد یاور نژاد» متولد 20 اسفند ماه 1338 در مسجدسلیمان بود و در تاریخ 15 مهرماه 1359 در آبادان به فیض شهادت نائل آمد.

 

پدر شهید «مهرداد داور نژاد» ادامه داد: فرزندم با شروع جنگ به میدان نبرد حق علیه باطل شتافت و در سن 21 سالگی به شهادت رسید و در گلزار شهدای مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 964519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha