توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی در مساجد سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دریافت بسته های بهداشتی مشروط بر ثبت نام در سامانه بیرق است، گفت: ۱۰ هزار بسته بهداشتی در بین مساجد استان توزیع شده است.

«حجت الاسلام عیسی بزمانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: در مرحله اول ایام محرم 10 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی در بین مساجد سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هیات مذهبی و خانگی که در سامانه بیرق ثبت نام کرده اند و کد رهگیری در یافت نموده اند بسته های بهداشتی اهدا می شود.

 

بزمانی با بیان اینکه مرحله دوم توزیع بسته های بهداشتی فردا انجام می شود، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی مبادرت به تهیه بسته های بهداشتی نموده که سازمان تبلیغات اقدام به توزیع آن در بین هیات مذهبی و خانگی می کند.

 

 گفتنی است، باتوجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است تمامی مسئولان هیئات مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل و یا به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

 


کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: برای درخواست مجوز برگزاری مراسم محرم امسال، لازم است مسئول هیأت یا بصورت حضوری به شعب ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کند و یا وارد سایت بیرق به نشانی www.beyragh.mobi شود.

 


صمیمی تصریح کرد: در سایت بیرق مسئول هیأت باید کدملی و شماره همراه خود را وارد کند و منتظر کد تاییدیه بماند، سپس با در دست داشتن کد تایید وارد قسمت درخواست مجوز شود و اطلاعات مربوط به هیأت و محل برگزاری جلسه را وارد کند. در این بخش کافیست مشخصات خواسته شده پیرامون مسئول هیأت، مداح و همیار بهداشت را وارد کند.

 


وی در پایان تاکید کرد: بعد از آن فرم‌های پذیرش مسئولیت و تعهدنامه و همچنین خلاصه ضوابط برگزاری مراسم در ماه محرم قابل مشاهده است. بعد از دریافت کد رهگیری از سایت بیرق، فرم تعهدنامه در شعب ادارات تبلیغات اسلامی امضاء و پس از کارشناسی مکان برگزاری و … مجوز نهایی صادر می‌شود.

کد خبر 964607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha