۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید

همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، در سومین روز از هفته دولت با حضور «ناصر خوش خبر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

 

زمین چمن مصنوعی روستای سیوجان با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از پروژه های مصوب سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

افتتاح کارخانه فرآوری عناب در روستای کلاته ملک با اعتبار 27 میلیارد ریال در زمینی به متراژ یک هزار مترمربع و زیربنای 833 مترمربع با ظرفیت تولید سالانه 150 تن برای اشتغالزایی 15 نفر و کلنگ زنی احداث 350 واحد مسکونی از طرح مسکن شهری و روستایی در شهرستان خوسف از محل تفاهم نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی از دیگر برنامه های این شهرستان در سومین روز از هفته دولت بود.

 

همچنین اجرای طرح فرآوری طلا در معدن طلای کودکان با اعتبار ۲۹۶ میلیارد ریال و کلنگ زنی طرح توسعه معدن قلعه زری با اعتبار یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه سومین روز از هفته دولت در شهرستان خوسف است.

 

همچنین با حضور مسئولان، کلنگ احداث پروژه افزایش ظرفیت معدن و احداث کارخانه تغلظ معدن زری با ظرفیت سالانه 20 هزار تن کنسانتره با سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیون ریال به زمین زده شد، که طبق برنامه زمان بندی شده اجرای این پروژه 18 ماهه است و با راه اندازی آن برای 150 نفر اشتغلزایی مستقیم خواهد شد.

کد خبر 964663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha