آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کرمانشاه آغاز شد

رخصی، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای دو طرح کلی احسان حسینی و اطعام حسینی همزمان با نخستین روز از ماه محرم آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه  و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان با بیان اینکه کرمانشاهیان خیر می توانند نذورات خود را در ماه محرم به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، گفت: یکی از درگاه های پرداخت الکترونیکی نذورات ماه محرم شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق گوشی های همراه است.

 

رخصی  با بیان اینکه کرمانشاهیان خیر می توانند از طریق سه درگاه الکترونیک نذورات خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، افزود: یکی از این درگاه های پرداخت غیرحضوری شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه است.

 

وی ادامه داد: از دیگر مسیرهای پرداخت نذورات به صورت غیرحضوری واریز وجوه به شماره کارت مجازی  ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح “اطعام حسینی” و “احسان حسینی” با شعار از یکدیگر گره گشائی کنیم، برگزار شده است، عنوان کرد: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی با کمک خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

کد خبر 964673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha