فقدان تجمعات اعتراضی در کارخانه های مرودشت در بحران کرونا با تعامل ادارات

زینلی گفت: در بحران کرونا شاهد تجمع یا اعتراض در کارخانه های متعدد مرودشت نبوده ایم که عملکرد مطلوب دستگاه های متولی و ادارات باعث ایجاد این وضعیت مناسب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرشید زینلی»، امروز (سه ‌شنبه 4 شهریور) در دیدار با رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت به مناسبت هفته دولت گفت: اقدامات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بازگشایی کارخانه های تعطیل شده در افزایش امنیت جامعه و جهش تولید موثر است.

 فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: اگر کارگری از کار بیکار شود بار آن بر دوش دستگاه انتظامی و قضایی خواهد بود زیرا بیکاری یا مرگ نان آور خانواده باعث افزایش مشکلات اجتماعی همچون خودکشی، فرار از منزل ، قتل و ... می شود.

وی با تاکید بر تعامل دستگاه‌ های اجرایی متولی کار و تولید با نیروی انتظامی و قضایی عنوان کرد: اقدامات موثر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت به کاهش پرونده های انتظامی و قضایی در این شهرستان منجر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با تاکید بر مطلوب بودن عملکرد اداره کار در مرودشت بیان کرد: این اداره عملکرد مطلوبی در رفع اختلافات کارگری و کارفرمایی دارد.

زینلی ادامه داد: خوشبختانه در بحران کرونا شاهد تجمع یا اعتراض در کارخانه های متعدد مرودشت نبوده ایم که عملکرد مطلوب دستگاه های متولی و ادارات باعث ایجاد این وضعیت مناسب شده است.

کد خبر 964709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha