تلاش‌های بی‌دریغ نیروی انتظامی سبب کاهش جرم و جنایت در استان شده است

طالبی، استاندار یزد گفت: تلاش‌های بی‌دریغ نیروی انتظامی سبب کاهش جرم و جنایت در استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فر، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد به همراه معاونین خود و به مناسبت هفته دولت و تبریک این هفته با استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این نشست با تشکر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت استان یزد، خاطرنشان کرد: ارتباط خوب و تعامل مؤثر استانداری با نیروی انتظامی موجب تحقق بیش‌ازپیش این مهم شده و نمود آنرا در مدیریت کم‌هزینه چالش‌های امنیتی در استان شاهد بودیم.

استاندار یزد با اشاره به بهبود آمارها در حوزه نیروی انتظامی و کاهش آمار جرم و جنایت در استان، عنوان کرد: این موضوع نشات گرفته از تلاش‌های بی‌دریغ نیروهای خدوم نیروی انتظامی استان است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های دولت و نیروی انتظامی در یک راستا تعریف می‌شوند، افزود: اگر دولت بتواند مشکلات و مسائل جامعه را کاهش دهد بار عمده‌ای از دوش نیروی انتظامی برداشته و درصورتی‌که نیروی انتظامی بتواند امکاناتی را برای خدمت‌دهی دولت فراهم کند، دولت می‌تواند وظایف خود را بهتر انجام دهد.

بالاترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تأمین رضایت مردم در حوزه‌های مختلف ازجمله رسالت‌های نیروی انتظامی است، گفت: باید این احساس در مردم وجود داشته باشد که نیروی انتظامی حامی آن‌ها بوده و از تمامی امکانات خود برای ایجاد آرامش آن‌ها بهره خواهد گرفت.

استاندار یزد با بیان اینکه در شرایطی هستیم که باید بیش‌ازپیش شاهد همدلی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی و دولت باشیم، افزود: برخورد خوب و مناسب با مردم و گروه‌های مختلف موجب می‌شود آن‌ها نیروی انتظامی را پناهگاه خود بدانند و اعتمادشان به دولت و نظام افزایش یابد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: استانداری به‌منظور ارتقای جایگاه نیروی انتظامی و تأمین امنیت استان همواره در کنار این نهاد خواهد بود.

کد خبر 964997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha