اختراع محافظ پمپ آب و اتومات به مناسبت هفته دولت  رونمایی شد

پورمرادی محصول ثبت اختراع شده محافظ پمپ آب و اتومات را که برای جلوگیری از خرابی و سوختگی پمپ های آب منازل طراحی و ساخته شده، مناسب و کاربردی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرانزلی، «بهاره پورمرادی» شامگاه (سه شنبه ، ۴ شهریور) در مراسم رونمایی از محصول محافظ پمپ آب و اتومات گفت: این شرکت که با فراز و فرودهای بسیاری همراه بوده و باتوجه به نیاز بازار چندین بار تغییر محصول داده، کلیه ساختارهای مرکز رشد (کانون شکوفایی، هسته فناور و واحد فناور ) را طی کرده است.  

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بندرانزلی با بیان اینکه فاز کانون شکوفایی خلاقیت مختص علاقمندان زیر ۳۰سالی است که ایده های نو برخوردار از قابلیت تجاری سازی داشته باشند، اظهار داشت: مرکز رشد مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام بلاعوض و مکان رایگان برای فعالیت را در اختیار تیم ها قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه در فاز هسته فناور نیز تیم ها پس از ۶ماه پذیرش در مرکز رشد از اعتبارات هشت میلیون تومانی این مرکز برای تولید محصولی قابل عرضه در بازار، بهره می برند، خاطرنشان کرد: مرکز رشد واحد های فناور فرصتی سه ساله در اختیار این تیمها قرار می دهد تا محصول خود را به تجاری سازی برسانند.

پورمرادی سقف پرداخت تسهیلات این مرکز را ۵۰میلیون تومان اعلام کرد و یاد آور شد: این وام ها به صورت تدریجی تزریق می شود و بازپرداخت آن پس از سه سال و اعتبارات سرمایه در گردش ۲۰۰ میلیون تومانی نیز بعد از ۹ماه آغاز می شوند.  

وی همچنین از تشکیل اتاق فکر در فرمانداری این شهرستان خبر داد افزود: این اتاق فکر جهت پیشبرد اهداف اجتماعی، عمرانی و ارتقاء مدیریت شهرستان و در راستای ارتباط مستمر دولت و مردم تشکیل شده تا از مشارکت و همکاری اندیشمندان و متخصصان علاقمند به توسعه منطقه بهره ببرد.

پورمرادی حمایت از طرح های زود بازده منجر به اشتغالزایی را که موجب شادی و نشاط و ایجاد انگیزه در بین جوانان می شود را از اهداف تشکیل این اتاق فکر عنوان و تصریح کرد: حوزه های روستایی، کشاورزی، محیط زیست، گردشگری، علمی، فرهنگی، هنر، اقتصاد، صنعت، ورزش و اجتماعی محورهای این اتاق فکر هستند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه اتاق فکر فرمانداری انزلی در مرکز رشد مستقر است، افزود: علاقمندان می توانند طرح های خود را در سامانه cafe-roshd.ir که به همین منظور طراحی شده معرفی کنند تا بررسی های اولیه بر روی آنها صورت گیرد.

مدیر شرکت تالو کیا پارس سازنده محافظ پمپ آب دارای کارشناسی برق و قدرت است که از سال ۹۰وارد این واحد شده و از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای ساخت این دستگاه بهره برده است.

« حسن اورمز » با بیان اینکه در حال حاضر برای تولید انبوه این محصول به مبالغ بیشتری نیاز دارد، گفت: برای ساخت این محصول از عناصر الکترونیک قدرت استفاده شده است که از خرابی پلاتین، چسبندگی اتومات و از گیرپاژ پمپ آب جلوگیری کرده و با از کار انداختن پمپ مانع از سوختن آن می شود.

وی خاطر نشان کرد : این محصول در آزمایشات متعدد موفق عمل کرده است و شش ماه وارانتی تعویض و ۱۵ماه گارنتی تعمیر دارد.

در مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بندرانزلی حدود ۳۲شرکت با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در حوزه های فناوری اطلاعات، مکانیک، الکترونیک، زیست شناسی و خدمات تخصصی فعالیت می کنند.

کد خبر 964867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha