نام گذاری کانون فرهنگی و هنری حسینیه امام همدان به نام شهید «مجید صانعی»

کانون فرهنگی و هنری واقع در حسینیه امام خمینی (ره) همدان که محل برگزاری نماز جمعه است به نام شهید مدافع حرم «مجید صانعی موفق» مزین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  «حمیدرضا ناهیدی فرد» در نهمین هفته اجرای طرح سه شنبه های تکریم همدان که در خانواده شهید مدافع حرم «مجید صانعی موفق» برگزار شد، با اشاره به ویژگیهای اخلاقی این شهید والامقام گفت: برجسته ترین ویژگی اخلاقی ایشان اخلاص، اخلاق نیکو، خانواده دوست بودن و ورزشکار بودن این شهید عالیقدر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به اجرای طرح سه شنبه های تکریم اشاره کرد و افزود: اجرای طرح  سه شنبه های تکریم به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

 

«شهرزاد صفری» همسر شهید در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از جمع حاضر درخواستی را خطاب به نماینده ولی فقیه بیان و گفت: با توجه به اینکه این شهید مدت 12 سال مربی ورزشی بود و در زمینه کارهای فرهنگی نیز فعالیت های مستمری داشتند خیلی دوست دارم که اسم یکی از مجموعه های فرهنگی استان به نام این شهید باشد.

 

در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان از مسئولین حسینیه امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه شهر همدان درخواست کردند که نام کانون فرهنگی هنری مستقر در این مکان به نام شهید مجید صانعی مزین شود که در همین دیدار هم موافقت شد.

 

گفتنی است شهید مجید صانعی موفق در تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۸ در همدان چشم به جهان گشود و در سن ۳۴ سالگی در ۲۷ مهر سال ۱۳۹۴ در سوریه به مقام والای شهادت رسید.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار از همسر  و فرزند شهید  با دادن هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

 

کد خبر 964877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha