۵۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری شهید چمران توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران گفت: ۵۰ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران تهیه و در بین نیازمندان و مستمندان حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 50 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران تهیه و در بین نیازمندان و مستمندان حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

وی اعلام داشت: رسالت فعالان کانون های مساجد حمایت از خانواده های نیازمند است و این کمک های تا زمان مورد نیاز برای خانواده های آسیب دیده ادامه خواهد داشت.

 

رزمجو افزود: امیدواریم خیرین و نیکوکاران نیز حمایت جدی در این راستا از کانون های مساجد داشته باشند تا بتوانیم در این کمک های مومنانه پیشقدم باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا به همت فعالان این کانون تاکنون طی مراحل مختلف بسته های معیشتی در حاشیه شهر اردبیل برای خانواده های نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 964894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha