عدم رعایت عدالت اجتماعی باعث بی تفاوتی مردم شده است

مهدوی گفت: عدم رعایت عدالت اجتماعی و برخی معتقد بودند از سفره انقلاب باید بیشتر برداشت کنند ۲ موردی است که باعث شد تا مردم در برابر امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت شوند و اگر این مورد تغییر یابد به طور حتم مردم هم بیشتر مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امروز (چهار شنبه 5 شهریور) در نشست خبری با اشاره به اینکه حمایت از آمر به معروف را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: رسانه ها چکار برای مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر انجام دهد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به اینکه ما برای اینکه دین مبین اسلام، زیبا نشر پیدا کند باید امر به معروف و نهی از منکر احیا شود، اضافه کرد: یکی از مولفه های مهمی که ستاد دنبال می کند، بحث پشتیبانی حقوقی و قضایی از آمران امر به معروف و ناهیان منکر است.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اولین مسئولیت بزرگش بعد از فریضتین، وظیفه حمایت از آمران و ناهیان دارد، تاکید کرد: احساس حمایت باید توسط آمر به معروف و ناهی از منکر، به صورت ملموس حس شود، ستاد امر به معروف و نهی از منکر می خواهد تغییر افکار عمومی بدهد.

مهدوی با اشاره به اینکه عدم رعایت عدالت اجتماعی و برخی معتقد بودند از سفره انقلاب باید بیشتر برداشت کنند 2 موردی است که باعث شد تا مردم در برابر امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت شوند و اگر این مورد تغییر یابد به طور حتم مردم هم بیشتر مشارکت خواهند کرد، تاکید کرد: در اول انقلاب، همه آمار به معروف و ناهی از منکر بودند که مردم استحاله شدند و علت آن عدم رعایت عدالت اجتماعی در اجتماع بود.

وی افزود: 90 درصد مردم امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهند اما معروف شناسی و منکر شناسی در استان ضعیف است و باید این متن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه چهار شهید امر به معروف و نهی از منکر در فارس وجود دارد، تاکید کرد: پرونده یکی از این شهدا در حال پیگیری است.

کد خبر 964962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha