۲ کارگاه تولیدی پوشاک در رودان افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، ۲ کارگاه تولیدی پوشاک در رودان افتتاح و به بهره برداری رسید.

«مصطفی غلامپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رودان اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های دولت در ایجاد اشتغال و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی، حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاران با محوریت رونق تولید است که دستگاه‌های اجرایی شهرستان در کارگروه‌ رفع موانع تولید و اشتغال به صورت ویژه پیگیر آن هستند.

 

وی در ادامه گفت:در این برهه یک همت و اراده کلی در ساختار نظام و دولت برای حل مشکل اشتغال میسر شده‌است و باید همه نهادها و بانک‌های عامل، موانع را از سر راه سرمایه‌گذار بردارند.

 

فرماندار رودان، حمایت دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در ایجاد طرح‌های اقتصادی مثبت و ویژه ارزیابی کرد و افزود: دولت بنا دارد در این زمینه علاوه بر اخذ تسهیلات از ابتدا تا بهره‌برداری از طرح کنار سرمایه‌گذار باشد.

 

غلامپور اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود کشور ناشی از تحریم‌های ظالمانه و محدودیت دولت در جذب نیروی انسانی، باید زمینه طرح‌های تولیدی و اقتصادی با محوریت ایجاد اشتغال فراگیر را فراهم کنیم تا امیدواری و فرهنگ کار و کارآفرینی را در شهرستان‌ها توسعه دهیم.

 

لازم به ذکر است، اعتبارات این دو کارگاه تولیدی پوشاک، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

همچنین با حضور فرماندار سه واحد مسکن مددجویی بهزیستی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان با حضور فرماندار رودان، فرمانده سپاه ناحیه رودان، معاون عمرانی فرمانداری و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان افتتاح شد.

کد خبر 964970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha