هیئات خانگی برای مددجویان کمیته امداد زنجان برپا می شود

صفری گفت: به منظور بهره مندی مددجویان کمیته امداد از فیوضات عزاداری و سوگواری سالار شهیدان، هیئات خانگی برای مددجویان برپا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمنت تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: پیام اصلی عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

 

هدایت صفری با یادآوری اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضامن اجرای سایر قوانین شرعی و دینی است، ادامه داد: بقاء احکام دیگر اسلام در گروه عمل به این فریضه  است.

 

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک ابزار کارآمد و فریضه نجات بخش در زندگی فردی و اجتماعی مطرح بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

این مقام مسئول بر ضرورت اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: این فریضه یک سیستم نظارت همگانی است و در سایۀ آن زندگی طیب و پاک برای انسان رقم می خورد.

 

صفری به رسالت کارگزاران کمیته امداد در محرومیت زدایی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی جامعه و حمایت از نیازمندان، لازم است تا با الهام از فرهنگ عاشورایی زمینه کمک مومنانه در جامعه فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به راه اندازی هیئات خانگی برای مددجویان از اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: این برنامه تا پایان ماه صفر ادامه دارد و با استفاده از ظرفیت مبلغین افتخاری همکار با کمیته امداد استان زنجان، این طرح اجرا می شود.

 

وی یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در این ایام را طرح اطعام حسینی و احسان حسینی عنوان کرد و گفت: در این طرح بیش از 140 هزار پرس غذای گرم و 30 هزار بسته معیشتی با استفاده از نذورات و کمک های مردمی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شود.

 

کد خبر 965003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha