افتتاح ۲ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان کهنوج

امروز ۵ مرداد در چهارمین روز از هفته دولت ۲ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان کهنوج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۵ مرداد در چهارمین روز از هفته دولت 2 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان کهنوج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ابن یمین مظفرپور» در حاشیه افتتاح این طرح ها، گفت: با راه اندازی و افتتاح 8 سامانه و دوربین ثبت تخلفات جاده ای در محورهای شهرستان کهنوج زمینه رصد و کنترل الکترونیکی جاده های این شهرستان بیشتر فراهم شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج افزود: با هدف رصد الکترونیکی و کاهش تصادفات در محور بزرگراهی کهنوج – رودان 4 سامانه ثبت تخلفات نصب شده و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: با نصب این 4 سامانه تردد خودروها در محور بزرگراهی به صورت شبانه روزی زیر رصد الکترونیکی قرار گرفت.

مظفرپور ابراز کرد: از فعال شدن 4 سامانه ثبت تخلفات در محور کهنوج - زه به فاریاب خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این سامانه در این محور که به حوزه استان هرمزگان منتهی می شود امیدواریم شاهد کاهش تصادفات و رصد خودروهای متخلف در این محور و اعمال قانون متخلفان باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهنوج اظهار کرد: برای راه اندازی این سامانه های جاده ای بیش از یک میلیارد تومان اعتبار و با همت مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جاده ای اداره کل جنوب استان کرمان راه اندازی شده است.

وی در خاتمه با اشاره به اتمام کار تعریض محور کهنج – قلعه گنج، خاطرنشان کرد: کار تعریض 22 کیلومتر  از این محور با اعتبار 23 میلیارد تومان آغاز شده و با انجام کار تعریض این محور و حذف چند نقطه حادثه خیز و همچنین ایمن سازی چند نقطه، زمینه تردد ایمن تر خودروها در این محور فراهم شده است.

کد خبر 965017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha