۱۴۱  طرح برق‌رسانی در خراسان جنوبی افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۱۴۱ طرح برق رسانی با اعتبار بیش از ۳۶۴ میلیارد ریال در بخش دُرح شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی امروز (5 شهریور) برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های چهارمین روز هفته دولت به شهرستان مرزی سربیشه سفر کرد.

 

در ی سفر همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه تامین برق نوار مرزی ماهیرود در بخش درح سربیشه به نمایندگی از 141 طرح برق رسانی با اعتبار بیش از ۳۶۴ میلیارد ریال در بخش دُرح شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید.

 

همچنین روشنایی بازارچه مرزی ماهیرود تامین  شد و ۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره با هزینه کرد ۱۹۱ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال احداث شد.

 

در چهارمین روز از هفته دولت بهره برداری از دو پروژه برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، ۷۸ پروژه تامین برق متقاضیان و توسعه شبکه‌ها، ۴۷ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و ۱۴ پروژه روشنایی معابر، احداث ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و بهره‌برداری از ۹۲ دستگاه ترانسفورماتور برای بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار استان  با هزینه‌کرد بیش از ۳۶۴ میلیارد ریال به صورت همزمان در ماهیرود افتتاح شد.

کد خبر 965024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha