​افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۵ پروژه توزیع برق استان مرکزی

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی ۱۶۵ پروژه توزیع برق استان مرکزی کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (5 شهریور) در آیین افتتاح و کلنگ زنی 165 پروژه توزیع برق استان مرکزی که به مناسب هفته دولت با اعتباری بالغ بر790ميلیارد ريال انجام شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا گفت: صنعت برق استان مرکزی با تلاش متخصصین کوشا و توانمند توانسته است در تمام آزمون ها سربلند بیرون آید.

 

استاندار استان مرکزی هفته دولت را بهترین فرصت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و معرفی خدمات و تلاش‌های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: استان مرکزی استانی صنعتی است و برق به عنوان زیرساخت صنایع، نقش بی بدیلی در توسعه و آبادانی استان دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال با درایت مدیران صنعت برق در استان مرکزی قطعی برق نداشتیم، ادامه داد: امید است با تلاش ها و کوشش های مدیران و کارشناسان این حوزه بتوانیم با ارایه خدمات موثر خدمتگزاران خوبی برای نظام و انقلاب و مردم باشیم.

 

در ادامه این مراسم مدبرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به  آغاز عمليات اجرايي و کلنگ زنی 47پروژه و بهره برداري از 118 پروژه توزیع برق با اعتباري بالغ بر790ميلیارد ريال در استان اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت، 27پروژه برق رساني در شهرستان اراك به بهره برداری می رسد.

 

«محمد اله داد» ادامه داد: امروز در افتتاح نمادین این پروژه، 11دستگاه پست زمینی و کمپکت ،17کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی ،12کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و 40دستگاه روشنایی در برنامه اجرای پروژه انجام شده است.

 

وی افزايش رضايت مندي مشتركان، استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود، تأمين برق پايدار و مطمئن و بهره وري اقتصادي را از اهداف افتتاح اين طرح ها دانست و بیان کرد: تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابر از پروژه هاي قابل بهره برداري و کلنگ زنی در هفته دولت سال جاری است.

کد خبر 965062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha