برگزاری مسابقه دانشجویی «ایده شو» در دانشگاه جهرم

تسلیم از برگزاری نخستین دوره مسابقه دانشجویی «ایده شو» در دانشگه جهرم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند ایده‌ها خود را در قالب‌های ابداع و اختراع، کسب و کار و ایده‌های خلاقانه به دبیرخانه جشنواره به ارسال کنند.

«فاطمه تسلیم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اولین دوره مسابقه دانشجویی ایده شو با هدف حمایت از ایده ‌های خلاقانه، ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری و نوآوری با هدف تبدیل دارایی ‌های فعلی به ثروت به همت قرارگاه مکتب شهید سلیمانی، مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت، گروه فرهنگی و اجتماعی و اتحادیه انجمن‌های علمی دانشگاه جهرم برگزار می‌ شود.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم با اشاره به اینکه این دوره از مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه جهرم است، افزود: علاقه ‌مندان تا 20 شهریور ماه 1399 فرصت دارند ایده‌ها خود را در قالب‌های ابداع و اختراع، کسب و کار و ایده‌ های خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اعلام آثار به چرخه رقابت‌ها 23 شهریور است، بیان کرد: تسهیلاتی نظیر حمایت مرکز رشد شهرستان جهرم تا تجاری‌سازی و ورود به اکوسیستم کارآفرینی، اعطای وام قرض‌الحسنه یکصد میلیون ریالی نهاد مقام معظم رهبری و با جوایز نقدی 500، 400 و 300 هزار تومانی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

 

تسلیم به اهداف برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: از اهداف برگزاری این مسابقه شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی، ترویج فرهنگ ایده‌پردازی بین دانشجویان، و تشویق به فعالیت در حیطه‌ کسب و کارهای نو اعلام شده است.

 

وی همچنین به معیار و ملاک داوری آثار ارسالی اشاره کرد و گفت: طبق اعلام دبیرخانه این رویداد، معیارهای داوری عمومی و نحوه گزینش آثار بر اساس خلاقیت، کاربردی بودن ایده، قابلیت جذب مشتری، مهارت و تسلط در ارائه، توانایی تیم، استفاده از دانش استاد مشاور و... است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم ادامه داد: معیارهای متغیر داوری این مسابقه نیز استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، قابلیت سازگاری با محیط زیست با استفاده از مواد بازیافتی و نوآوری است.

 

تسلیم در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه ‌نامه و فرم ثبت‌ نام می ‌توانند به نشانی‌های گروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جهرم در فضای مجازی: https://jahromu.ac.ir/farhangi مراجعه کنند.

کد خبر 965075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha