توزیع ۴۰۰۰بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار مازندران

بخشی گفت: تعداد۴۰۰۰بسته معیشتی امروز(۵شهریور) با شعار«ما ملت امام حسینیم» و حفظ کرامت انسانی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اختیار جامعه هدف از گلوگاه تا رامسر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «جواد بخشی»  امروز (5شهریور) در آئین توزیع سراسری ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین (علیه السلام) گفت:پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بردستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه بازه زمانی از دهه امامت و ولایت تا دهه آخر ماه صفر در دست اقدام است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم با شعار«ما ملت امام حسینیم» شروع شده،افزود: آماد و پشتیبانی سپاه کربلا چهار هزار  بسته معیشتی بین نیازمندان تهیه و امروز تا غروب از گلوگاه تارامسر دست صاحبان واقعی خواهد رسید.

 

وی یادآورشد: این کمک های مومنانه با همکاری بنیاد مستضعفان و با حفظ کرامت انسانی و رعایت بهداشت در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

 

بخشی در ادامه با بیان اینکه در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در دهه آخر صفر با بهره گیری از ظرفیت موکب داران اربعین بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود، بیان کرد:همچنین با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی پیاده روی اربعین از ظرفیت موکب داران در بخش مردم یاری و محرومیت زدایی  استفاده می شود.

 

 

 

کد خبر 965105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha