نمایشگاه پوستر «طریق تجلی» در سالن انتظار راه آهن ساری گشایش یافت

نمایشگاه پوستر سوگواره عاشورایی هنرمندان سراسر کشور با عنوان «طریق تجلی» امروز(۵شهریور) با حضور مسئولین و رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن انتظار راه آهن ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی معصومی گرجی»امروز(5شهریور) در آئین بازگشایی نمایشگاه پوستر سوگواره عاشورایی هنرمندان سراسر کشور با عنوان «طریق تجلی» در ایستگاه راه آهن ساری، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری مازندران با راه آهن شمال برپا شده است.

 

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه  تعداد 30 اثر از پوستر های سوگواره عاشورایی هنرمندان سراسر کشور در سالن انتظار ایستگاه  راه آهن ساری برای بازدید عموم علاقه مندان جانمایی شده، افزود: در این نمایشگاه 10 پوستر از تولیدات واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران و 20 اثراز تصویرگران و گرافیست های سراسر کشور در معرض تماشای عموم قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به این نکته که ایستگاه های راه آهن شمال محل رجوع و حضور طیف گسترده ای از افراد جامعه است، گفت: نمایشگاه «طریق تجلی» پس از رایزنی با مرکز روابط عمومی و فرهنگی راه آهن شمال شکل گرفته و قرار شد علاوه بر ایستگاه ساری در ایستگاه های دیگری هم به نمایش در آید.

 

معصومی گرجی افزود: تلاش داریم در آینده برنامه های مشترکی با اداره کل راه آهن شمال از جمله برپایی نمایشگاه آثار تجسمی مبتنی بر مناسبت ها (همچون آثار گرافیکی دفاع مقدس، نمایشگاه کاریکاتور کرونا و...) و نمایش کلیپ های ویدئویی این آثار در مانیتورهای سالن های انتظار و قطار ها را داشته باشیم

 

 

کد خبر 965109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha