بهره برداری از ۱۴ پروژه چهارمین روز از هفته دولت در لاهیجان

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۱۴ پروژه با ایجاد اشتغال ۸۵ نفر بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده در لاهیجان به بهره برداری رسید.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۱۴ پروژه با مبلغ ۱۸ هزار و ۳۷۹ میلیون ریال در قالب طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و زیر بنایی و با ایجاد اشتغال برای ۸۵ نفر  بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده به بهره برداری رسید.


*اهدای کلید ۲ واحدمسکونی به مددجویان بهزیستی 

«نورالله اکبری» در این‌ مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی در بهبود وضعیت و ارتقای سطح زندگی افراد است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه کارکنان اداره بهزیستی کمبودها را با صبر و ایثار خود جبران می کنند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید علی رغم همه محدودیت ها نگاه ویژه ای به ارتقای زندگی وخدمات برای مددجویان دارد.


اکبری اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی را در جهت حفظ سلامت مردم مورد تاکید قرارداد.

 

*افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال پهمدان

« فروغ اسلام پرست» در مراسم افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال پهمدان، گفت: چمن‌ مصنوعی استاندارد با ابعاد ۲۴ *۴۴ در دو مرحله زیرسازی و نصب چمن مصنوعی انجام شد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان با بیان اینکه اعتبار این پروژه از سه منبع استانی، شهرستانی و بنیاد مستضعفان تامین شد، اظهار کرد: این پروژه از تیر سال گذشته شروع و در هفته دولت با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 965256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha