۱۵۹بسته معیشتی بین نیازمندان محمودآبادی توزیع شد

ابراهیم نژاد از شناسایی هزار و ۵۳۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده در مرحله دوم نهضت مومنانه شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: ۱۵۹خانواده دریافت کننده خدمات در رزمایش مرحله دوم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، « اسماعیل ابراهیم‌نژاد» امروز(۶شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص مرحله دوم دومین رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: تعداد ۱۵۹ بسته معیشتی و ۷۷۲ طعام (غذای گرم) با همکاری کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان محمودآباد توزیع شد.

 


 فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد از شناسایی هزار و ۵۳۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده در مرحله دوم نهضت مومنانه شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: ۱۶۰ خانواده دریافت کننده خدمات در رزمایش مرحله دوم بودند.

 

ابراهیم نژاد یادآور شد: یک مورد پرداخت خدمات (اقساط، قبوض، اجاره) نیز در کنار سایر موارد در رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم انجام شد.

 

وی ارزش ريالی منابع کمک‌های خيرين و مردمی را ۵۷ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان عنوان کرد و افزود: یک دستگاه به ارزش ۵ میلیون تومان در رزمایش دوم نهضت کمک مومنانه همکاری داشته است.   

 

ابراهیم‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ريالی كل خدمات ارائه شده در رزمایش  مرحله دوم در محمودآباد ۶۲ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان است که از تاریخ ۳۱ مرداد ماه تا دوم شهریورماه جمع‌آوری و توزیع شد.

کد خبر 965356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha