نمازجمعه این هفته تنها در ۵ شهر استان کرمان اقامه نمی شود

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: با توجه به اینکه نقاط زیادی از استان به لحاظ شیوع کرونا کنترل شده نمازجمعه این هفته تنها در چند نقطه برگزار نمی شود‌.

حجت الاسلام سیدمحمدجعفری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان اعلام کرد: با توجه به اینکه نقاط زیادی از استان به لحاظ شیوع کرونا کنترل شده نمازجمعه(۷ شهریور)تنها در چند نقطه برگزار نمی شود‌.



 مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود: این تصمیم در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا  و توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اتخاذ شد.


وی اعلام کرد: نمازجمعه این هفته در شهرهای کرمان، کوهبنان، منوجان، بردسیر، نگار و نرماشیر که وضعیت قرمز دارند؛ اقامه نخواهد شد و در سایر شهرها با رعایت فاصله گذاری و دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.



حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه همانگونه که اعلام شد نمازجمعه این هفته باز هم در مرکز استان اقامه نمی شود؛ اظهار داشت: به محض تغییر وضعیت قرمز شهرکرمان به نارنجی یا زرد، نمازجمعه این شهر از سر گرفته می شود.

 

گفتنی است؛ ۵۶ نقطه در استان کرمان پایگاه نمازجمعه دارد.
 

کد خبر 965374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha