ندای  لبیک یا حسین (ع) در آسمان ایلام طنین انداز می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: همزمان با شب عاشورای حسینی فـریاد حماسی و نجات بخش « لبیک یا حسین (ع) »در آسمان استان ایلام طنین انداز می شود.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» ظهر، صبح امروز(۶ شهریور)  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: فریاد حماسی و نجات بخش  لبیک یا حسین(ع) ملت حسینی ایران اسلامی در شب عاشورا در کران تا کران میهن اسلامی طنین انداز می شود.

 

وی با بیان اینکه این آئین همزمان با سراسر کشور در ساعت ٢١ شب عاشـورا حسینی (ع)  مصادف با شنبه ٨ شهریور ٩٩ برگزار می شود، تصریح کرد: میثاق بزرگ ملت ایران اسلامی در طلب خون به ناحق ریخته امام حسین(ع) و خونخواهی ثارالله به صورت یکپارچه و عمومی با عنوان «سراسر ایران حسینیه» با سر دادن فریاد با حماسی و نجات بخش لبیک یا حسین(ع) در این آئین به منصه ظهور می رسد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  بیان کرد: ملت عاشورایی ایران در شب عاشورای حسینی  راس ساعت ۹ شب  به صورت سراسری از پشت بام و پنجره منازل، کوچه ها و پس کوچه ها، مأذنه های مساجد، هیئات مذهبی، تکایا و جای جای جای ایران  اسلامی ندای لبیک یا حسین(ع) سر خواهند داد.

 

چراغی پور یادآور شد: ملت عاشورایی و حسینی ایلام نیز همراه با شور و شعور حسینی با عنایت مقتضیات زمانی و محدودیت های ناشی از  شیوع ویروس منحوس کرونا امسال می کوشد تا با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و توجه به پروتکل های بهداشتی  در کنار کمترین میزان ابتلا به کرونا  ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) را با عزم هر چه بیشتر برگزار کند.

 

وی با دعوت از مردم ولایت مدار و عاشورایی استان ایلام برای شرکت در این آیین معنوی، خاطرنشان کرد:تمهیدات لازم و اطلاع رسانی مناسب برای برگزاری باشکوه این آئین در شب عاشورای حسینی در نقاط مختلف استان ایلام انجام شده است.

کد خبر 965447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha