کلنگ زنی و افتتاح طرح عمرانی و خدماتی در پنجمین روز از هفته دولت نکا

توحیدی مقدم گفت: در پنجمین روز از هفته دولت،۴ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی در نکا کلنگ زنی و افتتاح شد.

«عبدالجواد توحیدی مقدم» امروز ( ۶ شهریور) در حاشیه افتتاح طرح های افتتاحی در پنجمین روز از هفته دولت در نکا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  این طرح ها شامل بهره برداری مرکز مانیتورینگ شهری و پایش تصویری، کلنگ زنی پل چهارم نکارود و افتتاح همزمان طرح های کمیته امداد امام(ره) بوده است.

فرماندار نکا اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته دولت،4 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در نکا کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

 

وی افزود: این طرحها شامل بهره برداری مرکز مانیتورینگ شهری و پایش تصویری با اعتبار 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و کلنگ زنی پل چهارم نکارود با اعتبار اولیه 4 میلیارد تومان و همزمانی طرح های کمیته امداد امام(ره) ( مسکن و طرح های اشتغالزایی) با اعتبار 650 میلیون تومان بوده است.

 

توحیدی مقدم با قدردانی از تلاش مستمر همه کارکنان دولت و مدیران در اجرای پروژه‌های مختلف شهرستانی خاطر نشان کرد: به ثمر نشستن این پروژه ها بیانگر تلاش مستمر شما مدیران و همراهی همه کارکنان دولت و مردم است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مختلف شهری در سال های اخیر در شهر نکا موجب رضایتمندی مردم شده است، افزود: شهرداری تلاش وافری را در سال های اخیر برای خدمات رسانی انجام داده است و مردم باید این خدمات را لمس کرده و همانطور که پل آزادگان افتتاح و از خدمات آن بهره مند می شوند و خدمات دیگر هم با سرعت ارائه شود.

 

فرماندار نکا تصریح کرد: بارها اعلام کرده ایم که مردم ولی نعمتان ما هستند و ارائه خدمت به این مردم از مهمترین وظایفی است که ما به عنوان مدیر و مسئول برعهده داریم و نباید از این وظیفه خظیر دور بمانیم و تلاش کنیم که دچار روزمرگی نشویم.

کد خبر 965499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha