رشد و توسعه در سایه امنیت محقق می شود

سرهنگ دولتشاهی از برخورد قاطع با هرگونه بی نظمی خبرداد و گفت: رشد و توسعه در سایه امنیت محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ « عباس  دولتشاهی» امروز(6 شهریور) در  دیدار با دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد، اظهار داشت:  صیانت از نظم و امنیت اجتماعی مهم ترین رویکرد نیروی انتظامی است.


فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد امنیت را بستر تحقق رشد و توسعه دانست و افزود: در تمامی جوامع بشری تا امنیتی پایدار شکل نگیرد بی شک هیچ گونه توسعه ای اعم از فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی و زیربنایی و ... بوجود نخواهد آمد.

 

وی ادامه داد: در سایه امنیت و آرامش است که می توان شاهد رشد و بالندگی یک جامعه یا یک کشور بود.

 

سرهنگ دولتشاهی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، امنیت یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فضل خدای متعال و باتلاش و هم افزایی تمامی ارکان نظام تحقق یافته است.

 

وی افزود: این نیست مگر تلاش و زحمات همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و دستگاه قضایی و سایر دستگاههای دخیل در امر تولید و ایجاد امنیت که  الحمدالله در این راستا خوب درخشیده اند.



سرهنگ دولتشاهی در ادامه با تبریک انتصاب دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد، گفت: قضات مومن، ولایی، برجسته، با تجربه و سخت کوش  به سمت دادستانی مرکز استان  منشاء خیر خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد، افزود: خدا را شاکریم که امروز و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت خون شهیدان در سنگر خدمتگزاری به مردم هستیم و این یک توفیق اللهی است که نصیب ما شده است.



سرهنگ دولتشاهی با تقدیر از همکاری ریاست دادگستری کل استان و مجموعه کارکنان خدوم دستگاه قضایی، اظهار کرد: به حول قوه الهی  نیروی انتظامی خدمتگزار مردم و حامی  مظلومان و ستمدیدگان و در برابر هنجار شکنان همچون قهر الهی توفنده و  در هم شکننده است و با قاطعیت تمام با هرگونه هنجار شکنی و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 965511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha