اقامتگاه بوم گردی «خانه خاطره ها» در تربت حیدریه افتتاح گردید

محمدی گفت: از افتتاح اقامتگاه بوم گردی خانه خاطره ها در شهرستان تربت حیدریه و در روستای سرخ آباد هم زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «علی محمدی» امروز (۶ شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب خاطرنشان کرد: این اقامتگاه که صدمین مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی را در تیر ماه امسال اخذ کرده بود هم زمان با هفته دولت با حضور معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با رعایت پروتکلهای ستاد کرونای شهرستان افتتاح گردید.

 

رئیس میراث فرهنگی تربت حیدریه افزود: نقش توسعه گردشگری روستایی در پویایی صنعت گردشگری انکارناپذیر است؛ و این در حالی ست که بخش بایگ با دارابودن ۵ روستای گردشگرپذیر و وجود تنها شهر و روستای ملی صنایع دستی استان در این بخش, از مناطق هدف گردشگری شهرستان و استان می باشد.

 

محمدی تصریح کرد: روستای سرخ آباد که در ۱۰ کیلومتری شهر تربت حیدریه واقع شده دارای طبیعت سرسبز و جاذبه های تاریخی و مذهبی مختلفی می باشد که معرفی و ساماندهی این جاذبه ها در جهت جذب گردشگر از اولویت بعدی این اداره می باشد.

 

شایان ذکر است در شهرستان تربت حیدریه تعداد ۸ اقامتگاه بومگردی مجوز دار وجود دارد و تعداد ۵ اقامتگاه دیگر در حال اخذ مجوزات بهره برداری می باشند.

کد خبر 965547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha