افتتاح ایستگاه «وکیل الرعایا» نمود مدیریت خوب شهری شیراز است

رحیمی گفت: افتتاح ایستگاه «وکیل الرعایا» مترو در شیراز، نمود فعالیت های ارزشمند و خوب مدیریت شهری شیراز است که در رفاه و آسایش شهروندان قابل توجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 6 شهریور) در مراسم افتتاح ایستگاه «وکیل الرعایا» مترو در شیراز گفت: افتتاح این ایستگاه، نمود فعالیت های ارزشمند و خوب مدیریت شهری شیراز است که در رفاه و آسایش شهروندان قابل توجه خواهد بود.

استاندار فارس افزود: این ایستگاه با یک هنر فاخر طراحی و اجرا شده است و به طور قطع انجام این اقدامات ارزشمند در اماکن دارای قدمتی مانند بازار وکیل، مساجد و دروازه قرآن، قابل توجه است.

وی اضافه کرد: لازم یود که در عصر حاضر نیز ما اثری فاخر به ارمغان بگذاریم که یکی از زیرساخت های استفاده عمومی را تامین می کند و نام نیکی از سازندگان می گذارد و در توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو اثرگذار است.

رحیمی تاکید کرد: اقتصاد کشور با تکیه بر نفت بود و چرخ اجرایی کشور بر درآمد نفت می چرخید، ولی امروز که آن درآمد را از دست داده ایم دولت بدون پول نفت کشور را اداره کرده است و سعی کرده تا مشکل مردم را رفع کند.

استاندار فارس گفت: در این ایام که دولت با تنگنای اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، پروژه های متعددی در فارس با هزاران میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

 

کد خبر 965590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha