قانون هدفمندسازی یارانه ها به نفع اقشار محروم جامعه است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها را به نفع مردم محروم جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، کاظم فرهمند، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی،  امروز(13دی) در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم، گفت: طرح هدفمندسازی یارانه ها در برنامه پنج ساله دوم به تصویب مجلس رسید ولی هیچ یک از دولت ها این طرح را اجرا نکردند و دولت دهم با برخی اصلاحات این طرح را اکنون در کشور عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه، به یقین اجرای این طرح به نفع مردم محروم خواهد بود، خاطرنشان کرد: در گذشته 70درصد یارانه ها به دست 30درصد مردم می رسید که به خودی خود باعث بی عدالتی می شد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همکاری مردم در اجرای این طرح بسیار خوب است و اگر این همکاری نبود دولت نمی توانست این قانون را اجرا کند.

سید ناصر امامی، فرماندار خاتم نیز در این نشست، با بیان اینکه همکاری مردم با دولت در زمینه اجرای این طرح بسیار خوب است، به برخی مشکلات نظیر سوخت کشاوری اشاره و تاکید کرد: متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی سهمیه اختصاص یافته به استان را عادلانه توزیع نکرده و این شهرستان که به عنوان قطب کشاورزی استان محسوب می شود نسبت به برخی شهرستان ها که کشاورزی قابل ملاحظه ای ندارند، سهمیه کمتری دارد.

وی افزود: دشمنان نظام و در رأس آنها رسانه های غربی با ایجاد فضای تبلیغاتی تلاش می کنند مردم را از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها ناامید کرده و از این طریق به نقشه های شوم خود دست یابند.


امامی تاکید کرد: مردم ما مانند گذشته با استقبال از این طرح تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند چرا که خوب می دانند که اجرای این قانون باعث ایجاد عدالت اجتماعی می شود.
 

فرماندار خاتم، مشکل آب را تنها عامل عدم راه اندازی صنعت در این شهرستان ذکر و تاکید کرد: شرکت آب منطقه ای به رغم دستورات وزیر نیرو و استاندار بدلیل ممنوعیت منطقه تاکنون مجوز برداشت، بیش از 25 متر مکعب آب به متقاضیان صنعت شهرستان را نداده است.

پایان پیام/

کد خبر 9656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha