عزای حسینی با غذای حسینی/ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ماسالی توزیع شد

ستیزه گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه و در راستای اجرای طرح عزای حسینی با غذای حسینی یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ماسالی توزیع شد.

«محمدعلی ستیزه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهارکرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در مرحله دوم رزمایش همدلی، هیئت رزمندگان با مشارکت کمیته امداد و گروه‌های جهادی و خادمین شهدا به خصوص گروه شهید جلالیان اقدام به پخت غذای نذری کرده است.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام ماسال با بیان اینکه پخت غذای نذری از حسناتی است که از گذشته به یادگار مانده و ما به غذای حسینی عادت کرده‌ایم افزود: پخت غذای حسینی یکی از سنت‌های مذهبی، ملی و پدیده اجتماعی است که در جامعه مسلمانان و به خصوص شیعیان رسم است.

 

وی با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش همدلی در دهه امامت و ولایت با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده برگزار شد گفت: مرحله دوم امروز با پخت و توزیع یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان آسیب دیده‌ از کرونا در سطح شهرستان اجرایی شد.

 

ستیزه تصریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند؛ «هر کس گره‌ای از مشکلات مومنی باز کند و مشکلش را برطرف کند، خداوند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح می‌کند».

 

مسئول هیئت رزمندگان ماسال با بیان اینکه در عالم بشریت سفره‌ای با برکت‌تر از سفره امام حسین (ع) نداریم خاطرنشان کرد: خدمت به نیازمندان از افتخارات ما است و با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، در خدمت مردم و مخصوصا نیازمندان هستیم.

 

کد خبر 965602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha