بیمه سلامت مازندران جزو سازمان های پیشرو در بهره مندی از منابع انسانی کارآمد است

حسن نژاد گفت: اهمیت و جایگاه منابع انسانی به عنوان عامل جهت دهنده و نیروی محرکه پیش برنده است و رشد و شکوفایی یک سازمان در گرو بهره مندی از منابع انسانی کارآمد است که اداره کل بیمه سلامت مازندران در این بخش جزو سازمان های پیشرو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین حسن نژاد» امروز(6شهریور) در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه سلامت یک نظام و فرایند است و در این فرایند ارائه خدمت، سازمان های مختلفی به ایفای نقش می پردازند، گفت: در بحث ارائه خدمت در کنار ابزار و تجهیزات، فضای اداری مناسب می تواند نقش بسزایی را در ارتقا روحیه کارکنان و بالطبع ارباب رجوع داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران افزود: مکانی که قرار است در آن فعالیتی در حوزه سلامت انجام شود باید دارای استانداردهای حوزه سلامت باشد و ساختمانی که امروز به بهره برداری رسیده مکانی با استاندارهای مذکور می باشد.

 

حسن نژاد با اشاره به این مطلب که نظام سلامت می تواند کمک شایانی به افزایش بهره وری نماید، اظهار کرد: در کنار توجه و تاکیدی که به تامین زیر ساخت های حوزه سلامت می شود باید به بخش نرم افزاری این بخش که مهمترین بخش آن منابع انسانی است توجه ویژه ای شود.

 

وی در خصوص نقش و اهمیت منابع انسانی گفت: در اهمیت و جایگاه منابع انسانی در سازمان همین بس که جهت دهنده و نیروی محرکه پیش برنده در سازمان وابسته به منابع انسانی است و رشد و شکوفایی سازمان در گرو بهره مندی از منابع انسانی کارآمد است که اداره کل بیمه سلامت مازندران در این بخش جزو سازمان های پیشرو است.

 

حسن نژاد تصریح کرد: با بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت استان و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات بیش از پیش به بیمه شدگان، به اهداف عالیه نظام سلامت نزدیکتر خواهیم شد.

 

وی اذعان کرد: تکریم و خدمت به ارباب رجوع یعنی کمک به ارتقا نظام سلامت و اداره کل بیمه سلامت مازندران با افتتاح ساختمان جدید خود نشان داد که پیشگام در ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان استان است.

 

حسن نژاد گفت: اداره کل بیمه سلامت مازندران با بهره برداری از فضای مناسب اداری نشان داد که علاوه بر پرداخت هزینه های درمانی بیمه شدگان خود به دنبال ایجاد فضای مناسب روحی و روانی برای بیمه شدگان این سازمان است.

 

وی یادآور شد: فضای اداری مناسب، نیروی انسانی متخصص و متعهد و تجهیزات به روز سه ضلع ارائه خدمت در سازمان بیمه سلامت می باشد که خوشبختانه  اداره کل بیمه سلامت مازندران در تمامی این بخش ها دارای نقاط قوت است.

 

حسن نژاد با بیان اینکه موفقیت و پیشرفت در نظام سلامت نیازمند یک نگاه واحد بین بخشی است، اذعان کرد: با توجه به سطح هوشمندی مدیران حوزه نظام سلامت در استان به ویژه «رسول ظفرمند» مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران، امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و وضعیت استان مازندران در مقابله با این ویروس منحوس گفت: با حجم بحرانی که در استان شاهد بودیم، بحران های بعد از آن به مراتب کمتر بوده است و این نشان از موفقیت حوزه سلامت در بخش های ارتقا حوزه بهداشت و حوزه پشتیبانی که سازمان های بیمه گر نقش کلیدی در آن ایفا می نمایند دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران با تشکر از مدیران و کارکنان ادراه کل بیمه سلامت استان مازندران به جهت ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان در این برهه حساس گفت: سازمان های بیمه گر نیز  به مانند کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت و جانفشانی هستند.

کد خبر 965603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha