کاهش شکاف ارتباطی و افزایش تحقق عدالت ارتباطی با اجرای ۲۵ طرح در فارس

سهرابی گفت: با بهره برداری از ۲۵ طرح حوزه ارتباطات در فارس در هفته دولت شاهد کاهش شکاف ارتباطی و تحقق عدالت ارتباطی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (پنج شنبه 6 شهریور) با ابراز رضایت از کاهش شکاف دیجیتالی در استان فارس به خبرنگاران گفت: با تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز شاهد دسترسی مردم در دورترین روستاها به شبکه ملی اطلاعات و خدمات دولت هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: پیشرفت کشور در حوزه ICT علاوه بر ایجاد زمینه رفاه و آسایش مردم، موجب تحقق عدالت ارتباطی نیز شده است.

وی با اشاره به بهره براری از طرح های حوزه ارتباطات در استان در هفته دولت بیان کرد:  25 طرح با اعتباری بیش از 249 میلیارد تومان در فارس آماده بهره برداری است و شامل حوزه اپراتورهای تلفن همراه، توسعه شبکه فیبر نوری، مرکز تلفن کم ظرفیت و پرظرفیت و ... است.

سهرابی ادامه داد: توسعه و تکمیل زیرساخت برق به ظرفیت 15 هزار و 360 کیلو وات، افزایش 25 درصدی توسعه شبکه دیتای بین الملل و ... نیز در این طرح ها گنجانده شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اعلام کرد: طرح های پژوهشگاه فضایی ایران در استان فارس نیز با طراحی و ساخت حس گر خورشیدی، نمونه های باتری لیتیوم یون فضایی و ...  در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

کد خبر 965613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha