افتتاح ۶ طرح عمرانی در ساوجبلاغ با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال

ورزشی با اشاره به اهمیت گازرسانی روستاهای سیبان، دره و سیرود در ساوجبلاغ گفت: ۶ طرح عمرانی در ساوجبلاغ به مناسبت هفته دولت با ارزش و اعتباری بالغ بر ۶۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حمیدرضا ورزشی» در پنجمین روز از هفته دولت پنجشنبه 7 شهریور که با حضور استاندار البرز در ساوجبلاغ گفت: گازرسانی به سه روستا پرجمعیت شهرستان ساوجبلاغ بخشی از خدمات دولتی است که با حضور استاندار البرز به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ با اشاره به 82 طرح در زمینه های مختلف با اعتبار 300 میلیارد تومانی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: اعتباری که به منظور گازرسانی به این سه روستا صرف شده است بالغ بر 45 میلیارد ریال است.

وی توضیح داد: همچنین بهره برداری از مدرسه فرزانگان با 12 کلاس درسی در مقطع متوسطه دوم بخش دیگری از این پروژه های عمرانی در این شهرستان و در هشتگرد است.

به گفته ورزشی، طرح تقویت شبکه پست برق 63 وات مهستانی که اعتباری بالغ بر 463 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است نیز امروز در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ توضیح داد: روستای سعید آباد نیز از گلخانه تولید توت فرنگی در شهر جدید هشتگرد با اعتبار 10 میلیارد ریال بهره مند شده است.

کد خبر 965625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha