«حسینیه سیار» کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به حرکت در آمد

حقیری با بیان اینکه «حسینیه سیار» کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به حرکت در آمد، گفت: این حسینیه با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون از اول ماه محرم هر روز بعدازظهر به خانه یکی از شهدای محله می رود و به روضه خوانی و مداحی می پردازد.

«مهدی حقیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند با آغاز دهه اول محرم به اجرای برنامه های خود برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کربلا پرداخت و در این راستا هیئتی برای نوجوانان در فضای باز مدرسه تشکیل داد و به اقامه عزای امام حسین (علیه السلام) می پردازد.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در خصوص راه اندازی «حسینیه سیار» در ماه محرم گفت: این حسینیه با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون از اول ماه محرم هر روز بعدازظهر به خانه یکی از شهدای محله می رود و به روضه خوانی و مداحی می پردازد.

 

به گفته وی، حدود 20 خانواده شهید در اطراف کانون فرهنگی هنری صدیقه طاهره (س) بیرجند وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی و مداحی از شب اول محرم در کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند آغاز شده است، افزود: در این مراسم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود و مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) را در فضای باز مسجد برگزار می کنیم.

 

حقیری با اشاره به بحث توزیع بسته های غذایی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا بحث توزیع بسته های غذایی را در دستور کار کانون داریم و بر اساس میزان نذورات جمع آوری شده این بحث را اجرایی خواهیم کرد.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در پایان بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا توانستیم به لطف خداوند متعال مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) را به بهترین شکل برگزار کنیم و نگذاریم چراغ مسجد در این شب های عزیز خاموش بماند.

کد خبر 965654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha