نماز ظهر عاشورا در کرمانشاه اقامه می شود/ حرکت دسته های عزاداری

حجت الاسلام احمدی، گفت: نماز ظهر عاشورا در کرمانشاه به امامت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اقامه می شود.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با حضور مردم ولایت مدار و متدین کرمانشاه اقامه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: محل برگزاری نماز هنوز اعلام نشده است و به محض مشخص شدن از طریق رسانه ها به اطلاع عموم مردم ولایت مدار کرمانشاه می رسد.

این مسئول همچنین از حرکت دسته جات و هیئت های عزاداری در شهر کرمانشاه طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و بیان داشت: همه شرکت کنندگان در این آیین ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تجمع کنندگان در پیاده روها حتما باید هدایت شوند تا به منظور جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا تجمعی صورت نگیرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه ما مطیع امر مقام معظم رهبری هستیم و ایشان فرمودند مراسم عزاداری را بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا برگزار کنید، بیان داشت: هیئت های ولایت مدار و گوش به فرمان ولی امر هموراه  پیشگام در اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده بوده و هستند.

وی گفت: هیات مذهبی در سطح استان کرمانشاه با ثبت نام در سامانه بیرق متعهد به پذیرش پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا شده اند.

کد خبر 965737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha