کاروان آسیایی به غزه رسید

کاروان «آسیای 1» درحالی امروز (صبح دوشنبه) از گذرگاه مرزی رفح وارد غزه شد که قاهره به فعالان ایرانی اجازه نداد از خاک مصر عبور کرده وارد غزه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کاروان «آسیای 1» درحالی امروز (صبح دوشنبه) از گذرگاه مرزی رفح وارد غزه شد که قاهره به فعالان ایرانی اجازه عبور به غزه از خاک مصر را نداد.
جمال عبد المقصود، مدیر کل بندر العریش دراین باره گفت: این کاروان که متشکل از112 فعال صلح طلب از کشورهای آسیایی است، شب گذشته (یگشنبه 12 دی) با هواپیما به وارد فرودگاه العریش شد و به سمت گذرگاه رفح حرکت کرد و امروز به غزه رسید.
وی ادامه داد: قرار است کشتی دوم به نام «صلح» گه از بندر لاذقیه سوریه حرکت کرده و به بندر العریش رسیده است، امروز ظهر به کاروان «آسیا 1» ملحق شود.
در همین حال، فیروز میثبوروالا، رئیس این کاروان و از فعالان صلح هند گفت: این کاروان خواستار آزادی فلسطین، همبستگی با ملت فلسطین به منظور لغو محاصره غزه و دعوت به تحریم اقتصادی و سیاسی است.
وی خاطر نشان کرد: ملت های آسیایی اعزام کاروان های بیشتر به غزه را ادامه خواند داد تا محاصره ظالمانه غزه لغو شود.
این کاروان متشکل از هشت کامیون و چهار خودروی آمبولانس است که حامل حدود هزار تن کمک های پزشکی ،دارویی، پوشاک، شیرخشک و تجهیزات بیماران خاص ومجروحان جنگی و نظایر آن است.
پایان پیام/
 

کد خبر 9658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha