کشور نباید معطل تحریم ها شود

وحدانی فر با اشاره به بهانه جویی ها در مورد معطل کردن کشور، گفت: کشور را نباید معطل تحریم ها کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی وحدانی فر» ظهر امروز (۷ شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: در هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم و این شهادت را تسلیت و هفته دولت را به دولتمردان تبریک و توفیق خدمت را خدای متعال برای آن ها آرزومندیم.
 
 
امام جمعه دهدشت با اشاره به دیدار ویدیو کنفرانس اخیر رهبر معظم انقلاب با دولتمردان، گفت: مقام معظم رهبری مثل همیشه توصیه ها، تشویق ها و تذکراتی را نسبت به اعضای دولت در این جلسه داشته اند که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.
 
 
وی ادامه داد: سال پایانی دولت و سال فرصت است و می توان به وعده ها عمل کرد و تکمیل و تضمین عملکردها برای دولت باید در زمان باقی مانده اهمیت داشته باشد.
 
 
وحدانی فر گفت: تولید، مقابله با تورم، معیشت و مواردی از این قبیل باید دولت مورد توجه قرار گیرد.
 
 
امام جمعه دهدشت با اشاره به بهانه جویی ها در مورد معطل کردن کشور، گفت: کشور را نباید معطل تحریم ها و انتخابات فلان کشور کرد.
 
 
وی با بیان اینکه مردم شعارهای انتخاباتی را فراموش نکرده اند و اکنون آخرین فرصت برای خدمت است، ادامه داد: توفیق برای خدمت در نظام اسلامی کمتر پیش می آید.
 
 
وحدانی فر یادآور شد: مسأله تولید، واردات بی رویه، مشکلات قطعه سازی و موارد دیگر در این ماه های اخیر مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
 
امام جمعه دهدشت با اشاره به پروژه های  افتتاح شده در شهرستان، گفت: در شهرستان کهگیلویه ۳۹ پروژه افتتاح شد و جای خداقوت دارد و توقع برای شهرستانی مثل کهگیلویه بیشتر از این هاست.
 
 
 
وی با بیان اینکه مسأله راه اندازی شبکه ملی اطلاعات از مسایل مهمی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، گفت: وقتی جوانان این توانایی را دارند چرا باید وابسته به غرب باشیم، این به منزله تعطیلی فضای مجازی نیست و مشکل و گلایه همه با بی در و پیکری این فضا  و مشکلات پیش روی آن است.
 
کد خبر 965802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha